Tuesday, June 3, 2014

Akses Facebook di Smartphone (Android) bagi 1bestarinet

Sebelum ini saya ada berkongsikan cara mudah untuk akses facebook melalui PC, iaitu dengan menukar dns kan.. 
Kali nie saya akan kongsikan untuk pengguna android plak tetapi saya xkan share jika anda tidak komen dibawah.. kalau sampai 10 orang nak/ komen kat blog saya nie, baru saya akan sharekan.. k

trik nie khusus kepada pengguna handphone tab menggunakan OS Android seperti Samsung, Lenovo, Asus dan sewaktu dengannya la... 

p/s : ada  ke yang nak komen, macam xde jer.. hehe.. so xperlula saya nak share...

p:s saya dah buat post sharing berkaitan isu diatas, selamat mencuba http://wavemerah.blogspot.com/2014/09/cara-bypass-1bestarinet-guna-android.html


4 comments:

jesya said...

salam tuan...sy nk share tuan

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
zakigintong said...

nak

Unknown said...

nak

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Me