Friday, July 18, 2014

VPN Percuma Untuk Bypass Bestarinet - Server Singapore

Bulan ramadhan ini, saya berbesar hati ingin memberikan akses vpn secara percuma kepada anda. Server pula setakat ini hanya ada satu sahaja iaitu server Singapore. Pakai selagi boleh digunakan. Dari saya pakai sorang-sorang, better saya berkongsi vpn dengan anda. Caranya mudah sahaja sila masukkan nama dan email anda dibawah ..dalam masa 1 hari saya akan balas email anda k..

Sementara menunggu , sila download file ini k https://www.mediafire.com/?mbv5616s4uws6e6

tutorial akan menyusul

p/s : ada cara baru untuk bypass guna ssh, sila baca post terbaru saya k... Hanya utk yang berminat. dan jangan lupa like page saya. https://www.facebook.com/pages/Wave-Merah/545994155528088

Update terbaru : Harap Maaf, Server Singapore sudah ditutup...

4 comments:

rokoksalem said...

passwordnya bang...

Unknown said...

ape username dan passwordnye

Unknown said...

saya nk tanya bagaimana nak blok youtube untuk superzoom 1bestarinet. semasa mengajar kita blok sementara youtube agar pelajar xboleh akses youtube untuk sementara saja...

ImAdir said...

saya pernah menggunakan squid proxy untuk blocking laman web. tetapi untuk yg mudah boleh guna netop school.

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Me